Sayfalar

24 Nisan 2009 Cuma

Beyaz zambaklar ülkesinden...

"Bu gün 23 Nisan,
neşe doluyor insan" demiyeli yıllar yıllar olmuş. Zaman su gibi akıııp gitmiş. Hayata dair elde ettiklerin iyi de olsa kötü de olsa herkesin ödediği bedel aynı; "zaman" . Ben de bu bedel karşılığında aldıklarımla bakıyorum hayata.

Herneyse, bu günün tarihini veriyim dedim geçmişe gittim bir an. Bu gün Finlandiya ya geldim. Namı diğer; beyaz zambaklar ülkesine. Orhan beyle yine aynı odayı paylaşıyoruz. Orhan beyin namı almış yürümüş, Finlandiyaya kadar uzanmış Otel odasına gelir gelmez ismini televizyonda gördük, hayret ettik.

Kişisel pazarlama böyle birşey. İnsana kendini özel hissettiriyor. Otel kaydını Orhan bey yaptığı için televizyonda otel tanıtımı bölümünde "Hoşgeldiniz Orhan Atasoy" yazıyor. Basit ama etkili bir yöntem.

Gece birşeyler atıştırmak için şöyle bir Tampera sokaklarını turladık. Herzamanki gibi McDonalts en uygun yerdi bizim için. Güzel bir kahve içtim ama kahve bardağının tasarımı daha güzeldi.




Ne var bunda demeyin. Kağıt bardakta kahvenin en büyük sorunudur el yakması. İki kat bir kahve bardağı bu el yakma sorununu çözmüşe benziyor.

1 yorum:

  1. Büyüksün Orhan Baba:)...
    Ekip sizin adınıza çok sevindim. "Beyaz yada Ak Zambaklar ülkesi"nde keyifli günler dilerim.

    YanıtlaSil