Sayfalar

18 Kasım 2009 Çarşamba

Kırık Keman

Extraordinary Pantene Commercial from chenbw on Vimeo.


Hayatımızdaki anlamlı ve önemli işlerin gerçekleşmesinde karşılaştığımız tevafuklar bu olayları daha bir anlamlı kılıyor.

17 Kasım, bu gün benim doğum günüm...
17 Kasım, bu gün 8 yılı aşkın çalıştığım kurumumdan istifa ettim...

Tırtıl olarak geçirdiğim sekiz senenin ardından kelebekliğe ilk kanat çırpışım.
Ani, birden, fervri bir şekilde verilmiş bir karar değildi, sekiz yıl üstünde düşünmüştüm.
2002 yılında zamanın Spordan Sorumlu Bakanının alınan 500 spor uzmanı ile Büyük Anadolu Otelde yapmış olduğu toplantıda da aynı fikirdeydim: söz alarak şunu söyledim "kadro istemiyorum, ama fırsat verin büyük işler yapayım." Geldiğim nokta itibari ile kadro alamadım ama kendimce büyük işler yaptım ve gerek kendim gerekse Türk Sporu adına daha büyük işler yapabilmek için istifa ediyorum.
Esaretin bedeli ağır olabilir ama 8 yıldır ilmek ilmek örülen bu hayalin ederi paha biçilemez. İnanın...

Yapılması gereken hayallerin törpülenmesi, örselenmesi değil bilakis bilevlenmesi, keskinleştirilmesi.

Nekadar kırıldığının inanın önemi yok. İş o kırık kemana yani hayallerinize ne kadar inandığınızda. Çünkü hayatınız, hayalleriniz doğrultusunda şekilleniyor.

Kırık kemanımızla söyleyecek çok şeyimiz var...

Şu an inandığım tüm değerleri teyyid edip,
Bana inananların inançlarını pekiştirip,
Hayalleri ceplerinde ve kor gibi yüreği elinde,
Bir kelebek olarak
Meydan okuyorum hayata...

2 yorum: