Sayfalar

26 Şubat 2009 Perşembe

24 Şubat

Bu gün Moersan ve Yabuli ye gittim.
Yabuli yi gördükten sonra Harbin soğuğu bana Türkiye spoğuğu gibi geldi. Beterin beteri var derler ya aynı o hesap. Yabuli dönüşü tren istasyonunda tren kalkarken hazırol da duran bayan-erkek görevliler çok ilgimi çekti. Bu gösteriyi yabancılar geldikleri için yaptıklarını zannetmiyorum. Bunlar treni hazır ol duruşunda selamlıyor. Tren hareket ettiğinde bir görevli kompartımanın başına geçerek eliyle de selam durarak yolculara kısa bir açıklama yaptı. Zannederim yolculuk hakkında kısa bilgi verdi. Bilgi verişi değil de neden bu bilgiyi asker selamında verdiğini anlamadım. Burda her alanda askeri disiplin in izlerini görebiliyorsunuz.
3 saatlik bir tren yolculuğundna sonra Harbine vardım. Kıyaslama yaparsak burda oyunlar üç yere yayılmış ve birbirleri arasında an az 2 en fazla 3 saat mesafe var. Erzurumda ise en uzak mesafe 30 dakka bile değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder