Sayfalar

23 Ağustos 2009 Pazar

Yeni bir yaşa girerken...

Sezen Aksu - Kursuni Renkler from Ozgur Cengiz on Vimeo.

Bir sabah saçlarımı okşayıp da rüzgar,
İzlerini sürüp de gidecek beyaz beyaz.
Ve güneş aynaya baktığımda çizgilerden,
Yeni bir yüz gösterecek üzülerek biraz.

Yok olmaz erken daha,
Biraz geç kalın ne olur,
Hiç hazır değilim henüz.

Ne olur baharlarımı,
Bırakın bir süre daha,
Tanıdık değil bana güz.

Yok olamaz dur,
Dur gidemezsin,
Gözlerimin rengi dur,
Bulutlara dönemezsin.

Yok alamazsın beni,
Deli zaman dur.
Ömrüme o kurşuni renkleri süremezsin.

Yok olmaz erken daha,
Biraz geç kalın ne olur,
Hiç hazır değilim henüz.

Ne olur baharlarımı,
Bırakın bir süre daha,
Tanıdık değil bana güz.

O gün başka renkte ağaracak biliyorum,
Ve zorla değil ya o rengi hiç sevmiyorum.
Ne olur sanki biraz daha zaman verseniz,
Yıllar öfkenizi hiç mi hiç anlamıyorum.

Yok olmaz erken daha,
Biraz geç kalın ne olur,
Hiç hazır değilim henüz.

Ne olur baharlarımı,
Bırakın bir süre daha,
Tanıdık değil bana güz.

Yok olamaz dur,
Dur gidemezsin,
Gözlerimin rengi dur,
Bulutlara dönemezsin.

Yok alamazsın beni,
Deli zaman dur.
Ömrüme o kurşuni renkleri süremezsin.

Yok olmaz erken daha,
Biraz geç kalın ne olur,
Hiç hazır değilim henüz.

Ne olur baharlarımı,
Bırakın bir süre daha,
Tanıdık değil bana güz.

23:59

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder