Sayfalar

17 Ocak 2010 Pazar

Sıradaki parçayı seçiyorum kendime ve kaos teorisine inanıyorum.

Keşkelerimi kaldırıp bir kenara koydum uzun zaman önce. Hayatta farkına vardığım önemli farkındalıklardan birsidir "hata yoktur" düşüncesi. Sana şimdiki zamanda hata olarak gelen eylemlerin, düşüncelerin, tutumların seni sen yapan değerlerin. Hata olarak kabul ettiğin şeyleri yaptığın için şu an sen sensin. Başka türlü hatalar yapsaydın başka sen konuşurdu şu an. Hata olarak gördüğün bu değerler sana şimdiyi anlatmak için, farkına varabilmen için uğraşmıştır ve bu uğraş canını yakmış da olabilir çoğu zaman.
Hayatı otuzumdan sonra biraz da böyle yaşamak istiyorum.
Hayatın akışını anlamadan sanki bulunduğumuz durumun müsebbibi geçmiş zamanda vermiş olduğun bazı kararlarmış gibi, sanki öyle değil de böyle davransaydım şimdi burda değil de şurda olacakmışım gibi. Çoğunluğun görürcesine inandığı koca bir yalandan ibarettir geçmişle alakalı keşkelerin. Geleceğe dair keşkeler geçmişe dair olanlardan bin kat daha değelidir bana göre. Bana göre hayat "an"dan bulunduğumuz andan ibarettir ve sürekli farkına varılmasına çalışılır. Hiçbir zaman kendinin tam olarak farkedilmesini istemeden yaşatır kendini hayat. Farkına vardığında o çoktan gitmiştir çünkü.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder