Sayfalar

27 Temmuz 2009 Pazartesi

İşte bu kötü bir haber, fakat gerçekten işlerin senin için iyi gitmeyeceğine inanıyorsan!

İşler iyi gitmiyor; eğer işlerin iyiye gideceğine inanmıyorsam.
Fakat ben inanıyorum...

İçime döndüğüm bu sürecin eylemden çok düşünmekle geçmesi iyi. Zaaflarımı görmem, üstüne gitmem de iyi. Sınırlarımı test etmem, burası sınırım dediğim çitlerin çok ötesine gitmem ilginç bir tecrübe.

Geldiğim nokta itibariyle puzzel farklı bir resim gösteriyor. Filmin sonunda şu an tahmin ettiğim resim çıkmayabilir fakat ben tahmin ettiğim resimden daha iyi bir resim çıkacağına inanıyorum.

Eğer işlerin iyi gideceğine inanmıyorsan işler senin için iyi gitmeyebilir. hayatta karşılaştığım tüm iyi ve kötü diye adlandırılan şeyleri sırf benim oldukları için sahipleniyorum. Daha iyisini yapabilirim.

İşte tekrar başlıyoruz...
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder