Sayfalar

1 Ekim 2009 Perşembe

FİLM GİBİ

Yaklaşık 1 ay önce bir ilerleme raporunun nasıl hazırlanması gerektiği hakkında bildiğim herşeyi anlattım. Piyango 3 gün önce vurdu ve gelinen nokta itibari ile devreye girmem gerekiyordu. Tek başıma altında kalkamıyacağımı da üstüne basa basa belirttim. İş başa düştü tüm bilgileri toplamaya başladım. 8 sunum yapılacak bu sunumların her birini tek bir formata getiricem, bunların ingilizceye çevirtecem, bu bilgilerin detaylı hallerini rapor haline getirecem. Kulağa ne kadar basit geliyor değilmi. Bilgiler rapor haline getirilecek. Kendiliğinden tasarımı olacak.
Yine son saniye golü atabilir miyiz derken son saniye golü ile dağıldım. Büyük patron aradı, tüm plan değişti. Toplam 1.5 saat sürecek sunumların seslendirilmesi isteniyor. Yani 1.5 saatlik bir film yapıcaz. Sütüdyoda seslendirilmesi, selerin temizlenmesi, seslerin yerleştirilmesi ... bin tane iş ve lanet olası işler hep çok zaman alan işler.

Yalnız, aslında bu iş başlı başına film gibi...

3 yorum:

  1. filim ne be? film olmasın o

    YanıtlaSil
  2. sevgili adsız...
    yazının içeriğine, yapılacak işlere ve gelinen noktaya bakmadan, filim ne be diye? yazabilen bir zihniyet olarak seni içten kutluyorum. zaten bu noktada olmamızın nedeni de, düşünceye bakmadan, yapılanları görmeden içi boş insanların, içi boş kafaları ile yorum yapmaya çalışıp eleştirmeleridir. devir senin devrin yolun açık olsun adsız...

    YanıtlaSil